1. Děti si vybraly další téma: Jídlo.Po dostatečném seznámením se s tematem jsme přistoupili k analýze našich podmínek.P. učitelka zapisovala-děti kreslily.
|
 |
| 2. Analýza s rodiči. |
 |
| 3. Děti si samostatně připravují svačinku-mažou si chleby,zdobí pažitkou,řeřichou,často mají zeleninu nebo ovoce. |
 |
| 4. Za pěkného počasí nám chutná i venku. |
 |
| 5. Při oslavě MDD, který uspořádal ekotým pro všechny děti a jejich rodiče bylo jedním z úkolů ochutnávání ovoce a zeleniny. |
 |
| 6. Výroba pampeliškového medu. |
 |
| 7. Sběr lipového květu na čaj. |
 |
| 8. Sběr brambor, dýní, fazolek. |
 |
| 9. Mandala nám krásně rozkvetla, děti ji ozdobily dýněmi. |
 |
| 10. Bramborák - sklidili jsme letos hodně brambor, většina se snědla upečené v ohni, ze zbytku se usmažily bramboráky. |
 |
| 11. Děti se vypravily do ŠJ Troubelice se podívat,kdo a z čeho nám vaří oběd. Ptaly se, kde nakupují surovina na přípravu jídla. Poobědvaly tam. |
 |
| 12. Sušily jablíčka, pekly štrúdly na Jablíčkovou slavnost pro rodiče. |
 |
| 13. Odpoledne se sešli rodiče na Jablíčkové slavnosti a děti z ekotýmu rodičům předvedly, jak vyráběly bramboráky. |
 |
| 14. Děti sklízely bylinky a z meduňky vyrobily sirup, na kterém si hned pochutnaly. |
 |
| 15. Výroba modelíny. |
 |
| 16. Podzimní úprava mandaly. |
 |
| 17. Vaření s maminkou z ekotýmu-zapečená jáhlová kaše. |
 |
| 18. Ke Dni stromů děti popřály jabloňce u vchodu do MŠ. |
 |
| 19. Pekli jsme chleba-výukový program:Od zrníčka k bochníku |
 |
| 20. Uspávání broučků na zahradě |
|
| 21. Dýňobraní v MŠ |
|
| 22. Vařili jsme dýňovou polévku |
|
| 23. Dospěláci z ekotýmu uspořádali pro děti vánoční tvoření |
|
| 24. Každoroční pečení vánočního cukroví |
|
| 25. Děti z ekotýmu ukázaly rodičům,jak vařily dýňovou polévku |
|
| 26. Ptáčci mají hlad-děti vyráběly lojové šišky |
|
| 27. Děti z ekotýmu navštívily starostu naší obce a seznámily ho se 7 kroky k ekoškole |
|
| 28. 3. Setkání ekotýmu v tomto školním roce |
|